Dobra wizytówka firmowa – czym powinna się cechować?

Wizytówki firmowe nadal są w użyciu i warto je mieć. Takie kartoniki doskonale sprawdzają się podczas nawiązywania nowych kontaktów biznesowych i pozwalają na pozyskanie nowych klientów. Czym powinna wyróżniać się dobra wizytówka? Doradzamy!

Dobra wizytówka to ważne narzędzie marketingowe każdego przedsiębiorcy. Powinna być ona zaprojektowana w taki sposób, aby skutecznie reprezentowała firmę i wywierała dobre pierwsze wrażenie. Zamawiając druk wizytówek, warto więc zadbać o to, aby były one jak najlepszej jakości. Dobre wizytówki wyróżniają poniższe cechy:

Jasne i czytelne informacje

W pierwszej kolejności wizytówka powinna zawierać wszystkie niezbędne informacje kontaktowe, takie jak imię i nazwisko, stanowisko, nazwa firmy, numer telefonu, adres e-mail i adres strony internetowej firmy. 

Duże znaczenie ma przy tym czytelność zaprezentowanych na wizytówce informacji, dlatego trzeba upewnić się, że tekst jest łatwy do odczytania. Trzeba wówczas uwzględnić krój – rodzaj oraz rozmiar czcionki.

Profesjonalny projekt

Dobra wizytówka powinna mieć profesjonalny wygląd, który odzwierciedla firmę i jest atrakcyjny wizualnie. 

Najlepiej zachować w tym przypadku prostotę projektu, ale nie oznacza to, że wizytówka musi być nudna. W zaprojektowaniu wizytówki mogą pomóc graficy pracujący w drukarniach, wykonujący swoje zlecenia przez internet.

Druk wysokiej jakości

Dobra wizytówka powinna być wydrukowana na papierze wysokiej jakości z profesjonalnym wykończeniem, na przykład matowym lub błyszczącym. Dzięki temu będzie wyglądać efektownie i profesjonalnie. 

Wysokiej jakości wizytówki można zamówić w drukarni internetowej pod adresem https://drukcyfrowy.krakow.pl/oferta-drukarni/druk-wizytowek/. Oferuje ona klientom szeroką gamę usług związanych z uszlachetnianiem druku.

Przyciągające uwagę elementy

Dodanie unikalnego akcentu do wizytówki może sprawić, że będzie się ona wyróżniać się na tle wizytówek innych firm i w ten sposób zapadać w pamięć. 

Akcentem tym może być przykładowo specjalne wykończenie, takie jak wytłaczanie lub foliowanie, przyciągający uwagę i pomysłowy motyw graficzny albo materiał, na przykład ekologiczny albo z tworzywa sztucznego.

Projekt dwustronny

Jeżeli na wizytówce chce się umieścić wiele informacji, warto zdecydować się na projekt dwustronny, w którym druk prowadzony jest z obu stron wizytówki. 

Gdzie zamówić druk wizytówek?

Gdy potrzebne są wysokiej jakości wizytówki, warto również pamiętać o tym, że bardzo ważne jest zamówienie ich w dobrej drukarni.

Obecnie druk wizytówek jest prowadzony przez wiele drukarni, które działają stacjonarnie i przez internet, dlatego najlepiej poświęcić czas i porównać ze sobą dostępne propozycje.

Wybierając odpowiednią drukarnię, warto zwrócić uwagę szczególnie na to, jakie rodzaje wizytówek ma ona w swojej ofercie, jakie są usługi ich uszlachetniania, czy może ona zaoferować również dodatkowe usługi w ramach projektowania graficznego. Oczywiście, trzeba też sprawdzić koszty, natomiast nie powinny być one kluczowym czynnikiem, gdy zamawia się druk wizytówek.

Redakcja digital-finance.pl