Program

MAIN STAGE

REJESTRACJA & PORANNY NETWORKING
INAUGURACJA FORUM

Prowadzący:

Łukasz Piechowiak Łukasz Piechowiak, Redaktor Naczelny, FINTEK.PL

Krzysztof Kowalski Krzysztof Kowalski, Ekspert ds. rynku FinTech, DIGITALSHIFT

WYSTĄPIENIE KEYNOTE: How Banks Earn Loyalty With The Quality Of Their Experience

Joana van den Brink-Quintanilha Joana van den Brink-Quintanilha, Vice President, Principal Analyst, FORRESTER

How to Run a High Quality RFP at Speed?
Have you ever wondered why your bank may take 2 to 3 years to make a decision on how to proceed with Digital Transformation while Revolut has acquired 8 million customers in under 5?

Pierre Boulay Pierre Boulay, Head of CEE, BACKBASE

DYSKUSJA PANELOWA: LOJALNOŚĆ W CZASACH CYFROWEJ DYSRUPCJI
  • Digital First czy Customer First – którą drogą do lojalności
  • Budowanie lojalności na nowych klientach, nowe możliwości rozwoju
  • Automatyzacja, AI – czy lojalność można zalgorytmizować?
  • Zrównoważone finanse jako odpowiedź na zapotrzebowanie klientów

Moderator:

dr Przemysław Tomczyk dr Przemysław Tomczyk, Adiunkt, Katedra Marketingu, AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO

Paneliści:

Tomasz Pol Tomasz Pol, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej, BANK MILLENNIUM

Piotr Zalewski Piotr Zalewski, Head of CPB Finance Analytics, NATWEST

Anna Janiczek Anna Janiczek, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu i Relacji z Klientem, PZU SA

Grzegorz Wazowicz Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych, CARREFOUR

Pierre Boulay Pierre Boulay, Head of CEE, BACKBASE

SESJA NETWORKINGOWA
case study FACEBOOK: Jak mobile disruption wpływa na lojalność w sektorze finansowym?
  • Co to oznacza dla Customer Journey?
  • Jak konstruowac efektywne modele biznesowe?
  • Czego mozemy sie nauczyc z doswiadczen rynkow WE?

Ewa Tumanow Ewa Tumanow, Client Partner, CEE, FACEBOOK

Łukasz Więckowski Łukasz Więckowski, Client Solutions Manager, CEE, FACEBOOK

Understand your corporate customers…or die!

Jonathan Bell Jonathan Bell, Senior Partner, REDCOMPASS

Julie Guetta Julie Guetta, Head of Payments Advisory, REDCOMPASS

Empowering your Wealth Management Business

Bálint Fischer Bálint Fischer, Head of Innovation, DORSUM

LUNCH & NETWORKING

BUSINESS STAGE 1

Moderator sesji:

Krzysztof Kowalski Krzysztof Kowalski, Ekspert ds. rynku FinTech, DIGITALSHIFT

DIGITALIZATION

Digital First czy Customer First – którą drogą do lojalności

Marcin Chruściel Marcin Chruściel, Dyrektor Orange Finanse, ORANGE

(5 min) Q&A
Jak usługi zaufania zmienią procesy biznesowe i doświadczenie klienta?

Piotr Tomasik Piotr Tomasik, Dyrektor Biura Sprzedaży Centralnej, KRAJOWA IZBA ROZLICZENIOWA

Lojalność? A po co to komu?

Bartlomiej Dajer Bartlomiej Dajer, New Business Development Director, CREDIT AGRICOLE

(5 min) Q&A
case study COMPENSA VIENNA INSURANCE GROUP: Doświadczenia z transformacji cyfrowej

Grzegorz Werpachowski Grzegorz Werpachowski, Data & Customer Strategy Director, COMPENSA VIENNA INSURANCE GROUP

(5 min) Q&A
case study SANTANDER CONSUMER BANK: Czym w praktyce jest digitalizacja „Banku od Kredytów”

Marcin Musiał Marcin Musiał, Dyrektor Departamentu Rozwoju Bankowości Elektronicznej, SANTANDER CONSUMER BANK

CYBERSECURITY & IDENTIFICATION

case study GETIN NOBLE BANK: Wdrożenie systemu przeciwdziałania nadużyciom – bezpieczeństwo vs wygoda klientów

Rafał Winnicki Rafał Winnicki, Director of Fraud Risk Management Department, GETIN NOBLE BANK

(5 min) Q&A
How to KYC in the digital era?

Charlotte Stril Charlotte Stril, Head of International Growth, QUICKSIGN

case study BIK: Jak zapewnić odpowiedni poziom bezpieczeństwa konsumentów?

Marzena Jabłońska Marzena Jabłońska, Główny Specjalista Biuro Usług Antyfraudowych, BIURO INFORMACJI KREDYTOWEJ

(5 min) Q&A
KOKTAJL & NETWORKING

BUSINESS STAGE 2

Moderator sesji:

Łukasz Piechowiak Łukasz Piechowiak, Redaktor Naczelny, FINTEK.PL

CUSTOMER JOURNEY

case study MOJEING

Wojciech Kot Wojciech Kot, Product Area Lead – Digital, ING BANK ŚLĄSKI

(5 min) Q&A
Analogie, inspiracje, dalekie horyzonty. Jak nie stracić entuzjazmu (i użytkowników), projektując dla finansów?

Filip Makowiecki Filip Makowiecki, UX Strategist, E-POINT

case study BANK MILLENNIUM: Personalizacja od pierwszego kroku – powitanie nowych klientów w systemie bankowości internetowej Banku Millennium po fuzji z Euro Bankiem

Halina Karpińska Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej, BANK MILLENNIUM

(5 min) Q&A
case study MOJA AVIVA: Budowa cyfrowego doświadczenia klienta na podstawie serwisu MojaAviva

Ernest Dołęga-Wołkowycki Ernest Dołęga-Wołkowycki, Menedżer ds. Rozwoju Narzędzi Cyfrowych, AVIVA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE

(5 min) Q&A
Case studies: Venture building na przykładzie wybranych branż: bankowość, ubezpieczenia, automotive.

Krzysztof Biernacki Krzysztof Biernacki, Managing Director Technology, THR HEART

THE FUTURE COMMERCE

case study CARREFOUR: Strategia rozwoju aplikacji mobilnej sieci handlowej wobec zmieniającego się otoczenia rynkowego

Grzegorz Wazowicz Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych, CARREFOUR

How to build a neobank

Alexandr Putyato Alexandr Putyato, Executive Director, SYSTEM TECHNOLOGIES

case study TAKE&GO: Wyobrażenia vs rzeczywistość. User Experience, a obawy klienta

Marcin Dąbrowski Marcin Dąbrowski, Founder & CEO, SURGE CLOUD

(5 min) Q&A
KOKTAJL & NETWORKING

MAIN STAGE

REJESTRACJA & PORANNY NETWORKING
ROZPOCZĘCIE 2 DNIA FORUM

Prowadzący:

Łukasz Piechowiak Łukasz Piechowiak, Redaktor Naczelny, FINTEK.PL

Krzysztof Kowalski Krzysztof Kowalski, Ekspert ds. rynku FinTech, DIGITALSHIFT

New Deal for Nature and People. Jak banki mogą zyskać nowy impuls do rozwoju

Mirosław Proppé Mirosław Proppé, Prezes, WWF POLSKA

Building a bank people actually want to use

Tristan Thomas Tristan Thomas, VP Marketing, MONZO BANK

DYSKUSJA PANELOWA: NOWE ŹRÓDŁA WARTOŚCI I MODELE BIZNESOWE DLA SEKTORA FINANSOWEGO
  • Etyka w biznesie (znaczenie roli i postaw etycznych w utrzymaniu właściwych relacji z klientami, pracownikami, dostawcami a także środowiskiem naturalnym w budowaniu wzajemnego zaufania, a w konsekwencji umacnianiu pozycji i marki)
  • Zrównoważone i odpowiedzialne prowadzenie biznesu jako odpowiedź na zapotrzebowanie klientów
  • Ekologia i wspieranie postawy proekologicznej u klientów
  • Zaufanie a digitalizacja dostępu do produktów i usług

Moderator:

Irena Pichola Irena Pichola, Partner, Leader of Sustainability Consulting Central Europe, DELOITTE

Paneliści:

Ewa Wernerowicz Ewa Wernerowicz, CEO, VIVUS FINANCE

Joanna Erdman Joanna Erdman, Wiceprezes Zarządu, ING BANK ŚLĄSKI

Magdalena Rogalska Magdalena Rogalska, Wiceprezes Zarządu, DEUTSCHE BANK

Jolanta Karny Jolanta Karny, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu, AVIVA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE

Eliza Kruczkowska Eliza Kruczkowska, Dyrektor ds. Innowacji, POLSKI FUNDUSZ ROZWOJU

Daniel Daszkiewicz Daniel Daszkiewicz, Chief Innovation Officer, ALIOR BANK

SESJA NETWORKINGOWA
The new world of predictive banking – AI in action
How can banks reach beyond surface-level digitalisation? Digital has moved far beyond the surface of frictionless interfaces and sexy apps to a world of deeper data-driven and machine learning enabled engagement. Open banking has fuelled this trend. Eventually banking will become opaque, behind the scenes, powering our lives and life goals with connected and automated AI. We will share our insights and examples of how we are enabling our Banks achieve this deeper and more profound engagement.

Kam Chana Kam Chana, Head of Digital Strategy & Innovation, TEMENOS

DYSKUSJA PANELOWA: PÓŁ ROKU OTWARTEJ BANKOWOŚCI W POLSCE – PSD2 W PRAKTYCE, SZANSE I ZAGROŻENIA
  • Podsumowanie wdrożenia z perspektywy oczekiwań a rzeczywistości
  • Ocena propozycji TPP – w ujęciu polskim i zagranicznym
  • Wpływ PSD2 na sposób prowadzenia biznesu przez banki i organizacje kartowe
  • Regulacje w obszarze Open Bankingu – perspektywa fintechów i banków
  • (A)Symetria regulacji

Moderator:

Dariusz Paczewski Dariusz Paczewski, Head of Digital Innovations Office, SANTANDER BANK POLSKA

Paneliści:

Michał Łukasik Michał Łukasik, Prezes Zarządu, KONTOMATIK

Wojciech Rudzki Wojciech Rudzki, Członek Zarządu, BANCOVO

Trisham Chundunsing Trisham Chundunsing, Senior Manager, Public Policy Payments, AMAZON

Barbara Borgieł-Cury Barbara Borgieł-Cury, Tribe Lead Bankowość Codzienna, ING BANK ŚLĄSKI

Julie Guetta Julie Guetta, Head of Payments Advisory, REDCOMPASS

LUNCH & NETWORKING

BUSINESS STAGE 1

Moderator sesji:

Krzysztof Kowalski Krzysztof Kowalski, Ekspert ds. rynku FinTech, DIGITALSHIFT

TECHNOLOGY IMPACT

case study MBANK: O wyzwaniach i podejściu do modernizacji systemów legacy

Michał Niedźwiecki Michał Niedźwiecki, Director of Application Development and Maintenance, MBANK

(5 min) Q&A
Automatyzacja testów w dobie FinTech’ów – praktyczne aspekty testów w Chmurze

Piotr Piątosa Piotr Piątosa, Executive Vice President, ONWELO

case study BACCA: Co robi klient kiedy nie korzysta z usług? Jak przebić sufit kilku sekund dziennie z klientem? Gdzie jest 5 mld zł rynku usług finansowych do wzięcia?

Piotr Kujawa Piotr Kujawa, Założyciel, COO, BACCA

(5 min) Q&A
case study CITI HANDLOWY: AI a ewolucja UX na podstawie banku Citi Handlowy

Tomasz Cagara Tomasz Cagara, Head Data Scientist, CITI HANDLOWY

(5 min) Q&A
case study HAPIPOŻYCZKI: Dobra robota, czyli jak ROBOTY wspierają FinTechy?

Joanna Izdebska Joanna Izdebska, Prezes Zarządu, IPF POLSKA

(5 min) Q&A

BLOCKCHAIN & CRYPTOCURRENCY

case study ING BANK ŚLĄSKI: Korzyści z tokenizacji na przykładzie zdematerializowanych akcji

Janusz Łaski Janusz Łaski, Wiodący Ekspert, Departament Sektora Instytucji Finansowych, ING BANK ŚLĄSKI

(5 min) Q&A
case study HSBC: Technologia blockchain dla trade finance w bankowości korporacyjnej

Piotr Winnicki Piotr Winnicki, Country Head of Global Trade and Receivables Finance, HSBC POLAND

(5 min) Q&A
case study ALIOR BANK: Trwały nośnik z wykorzystaniem publicznej sieci blockchain akcji

Piotr Adamczyk Piotr Adamczyk, Ekspert ds. Technologii Blockchain, ALIOR BANK

(5 min) Q&A
ZAKOŃCZENIE FORUM

BUSINESS STAGE 2

Moderator sesji:

Łukasz Piechowiak Łukasz Piechowiak, Redaktor Naczelny, FINTEK.PL

REGULATIONS & COMPLIANCE

case study BNP PARIBAS BANK: Etyka w finansach jako przewaga konkurencyjna budująca lojalność klientów.
Utrata reputacji instytucji w wyniku materializacji ryzyka zgodności i jej wpływ na lojalność klientów.

Dominika Falandysz Dominika Falandysz, Compliance Officer, BNP PARIBAS BANK POLSKA

(5 min) Q&A
RegTech jako naturalna konsekwencja FinTech. Rola technologii w procesie zarządzania ryzykiem braku zgodności w banku.

Aleksander Kowalski Aleksander Kowalski, Manager, Investment Banking Compliance Testing Team, BANK PEKAO

(5 min) Q&A
case study PKO BP:Jak startupy mogą pomóc bankom w obszarze regtech? Case study e-podpisu Autenti i współpracy z PKO BP.

Przemysław Kondraciuk Przemysław Kondraciuk, Ekspert ds. innowacji i partnerstw ze startupami, PKO BP

Grzegorz Wójcik Grzegorz Wójcik, CEO, AUTENTI

Dyskusja panelowa: REGTECH W CZASACH REGULACYJNEGO TSUNAMI. BUZZWORD CZY RYCERZ NA BIAŁYM KONIU? JAK TECHNOLOGIE MOGĄ ZAOSZCZĘDZIĆ KOSZTÓW REGULACYJNYCH.

Moderator:

Michał Nowakowski Michał Nowakowski, Legal Counsel, CITI HANDLOWY , Founder, FINREGTECH.PL

Paneliści:

Peter Majgaard Peter Majgaard, VP Business Development Eastern Europe & Nordics, KONSENTUS

Marta Jedlińska Marta Jedlińska, Dyrektor Departamentu ds. Monitorowania Zgodności, BNP PARIBAS BANK POLSKA

Mateusz Chrobok Mateusz Chrobok, VP of Behavioral Product, BUGUROO

prof. UEK dr hab. Jan Byrski prof. UEK dr hab. Jan Byrski, Partner, TRAPLE KONARSKI PODRECKI I WSPÓLNICY

Grzegorz Pawlicki Grzegorz Pawlicki, Head of Innovation, PKO BP

TECH FOR GOOD

case study SANTANDER: Salary Finance, czyli jak wcześniejsze wynagrodzenie pozytywnie wpływa na firmy i ich pracowników

Łukasz Konwicki Łukasz Konwicki, Innovation Manager, SANTANDER BANK

Piotr Smoleń Piotr Smoleń, CEO & Co-Founder, SYMMETRICAL

(5 min) Q&A
case study BOOMERUN: Każdy Twój krok jest walutą. O budowaniu lojalności użytkowników poprzez aktywność fizyczną

Tomasz Uściński Tomasz Uściński, Założyciel, BOOMERUN

(5 min) Q&A
ZAKOŃCZENIE FORUM

PARTNER PLATYNOWY

ZŁOTY PARTNER

PARTNER MEDIALNY