UWAGA: Zmiana miejsca Forum. Nowa lokalizacja: Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre. Więcej informacji »

Relacja z edycji 2018

Relacja wideo

Relacja

Program Edycji 2018

Dzień I: 13 lutego 2018 r., wtorek

Rejestracja, poranna kawa i wspólne śniadanie

Inauguracja Forum i sesja networkingowa

Iwona Słończewska-Knap, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA
Moderator Forum: Krzysztof Kowalski, Executive Director & Digital Transformations Leader, DIGITAL SHIFT

How to innovate with a customer-centric mindset

  • Empowered customers are upending incumbent banks’ competitive advantage
  • Digital financial innovation is no longer an option, it's an imperative
  • Focus your innovation efforts on delivering value to your customers

Aurélie L’Hostis, Analyst, DIGITAL BUSINESS STRATEGY

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

DYSKUSJA PANELOWA:
Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań - pościg za konkurencją czy prawdziwymi potrzebami Klienta

MODERATOR:
Michał Macierzyński, Zastępca Dyrektora Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej, PKO BANK POLSKI

UCZESTNICY DYSKUSJI:
Tomasz Niewiedział, Dyrektor Obszaru Bankowości Multikanałowej, BZWBK
Katarzyna Siwek, Dyrektor Biura Analiz i Komunikacji, IDEA BANK
Priit Poldoja, Founder and Chairman, INBANK
Trung Nguyen, Dyrektor Departamentu Klienta Zamożnego i Produktów Oszczędnościowych i Inwestycyjnych, mBank
Tomasz Misiak, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej, BANK MILLENNIUM
Marcin Musiał, Head of Electronic Banking and Remote Sales Department, SANTANDER CONSUMER BANK

Payments in the Information Age - how digitalization, AI and open banking are changing the world as we know it

Marijke Koninckx, Product Marketing Manager, BPC Banking Technology

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę i podział na sesje równoległe

SESJA DIGITAL BANKING

Moderator: Krzysztof Kowalski, Executive Director & Digital Transformations Leader, DIGITAL SHIFT

BĄDŹ CUSTOMER OBSESSED

On-Chat - A New World of Customer Experience
CASE STUDY: HDFC BANK

Nitin Chugh, Country Head - Digital Banking and Personal Liabilities Products, HDFC Bank

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Prosprzedażowy portal banku: why, what, how

  • Czy da się wdrożyć mechanizmy e-commerce w bankowości,
  • Czego oczekują klienci,
  • Dobre praktyki w budowaniu portali,
  • Prezentacja wniosków z autorskiego raportu e-point, w którym przebadano 30 portali banków polskich i europejskich

Wawrzyniec Hyska, Dyrektor ds. Sektora Finansowego, e-point

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na lunch

Customer Experience Model
CASE STUDY: TEB

  • Voice of Customer Measurements (NPS and beyond)
  • Mapping Customer Journeys
  • New Service Design Through Design Thinking Approaches

Alper Eksioglu, Customer Experience Manager, TEB Turkey

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Skuteczna komunikacja za pośrednictwem kanałów mobilnych i internetowych, – w jaki sposób podnieść satysfakcję Klienta i zyskać jego lojalność
CASE STUDY: ING BANK ŚLĄSKI

  • Komunikacja to wszystkie interakcje – spójność
  • Proaktywność komunikacji i jej spersonalizowanie
  • Natychmiastowość działania w komunikacji

Szymon Mitoraj, Dyrektor Bankowości Mobilnej i Internetowej, ING BANK ŚLĄSKI

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

How to keep it simple for the Client
CASE STUDY: INBANK

  • New technologies and digitalization allow banks to move outside traditional channels and processes
  • Proliferation of new technologies and market entrants has added to confusion for banks and clients alike
  • The key success factor is a clear business model and improvement in business processes rather than throwing money at fancy technologies
  • Banking outside banks

Priit Poldoja, Founder and Chairman, INBANK

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Zabezpiecz bank i jego klientów przed Phishingiem

  • dlaczego podszywanie się pod Twój bank to poważny problem
  • jak zabezpieczyć wysyłkę e-mail w Twoim banku
  • dlaczego SPF i DKIM nie wystarczą by czuć się bezpiecznie
  • czym jest DMARC, s/mime, Trusted-Sender i jak je wdrożyć

Michał Walachowski, Managing Director, EmailLabs

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Inspiracja z poza świata finansów: Jak przejść przez Morze Czerwone: korporacja w obliczu współczesnych trendów
CASE STUDY: INNOGY

  • Jak zmieniają się rynki energii w ostatnich latach
  • Jak INNOGY reaguje na te zmiany
  • Co mogliśmy zrobić lepiej

Marcin Kolago, Venture Developer, INNOGY INNOVATION HUB

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Podsumowanie dnia

Koktajl

SESJA PAYMENTS

Moderator: Łukasz Piechowiak, Redaktor naczelny, FINTEK.PL

DOSTARCZ INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA

Nowe kanały sprzedaży w urządzeniach mobilnych

  • Aplikacja festiwalowa
  • Płatność za paliwo przy dystrybutorze
  • Szybkie zakupy spożywcze

Maciej Kornatowski, Director, New Business Development, MASTERCARD

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Nowa bankowość mobilna
CASE STUDY: BANK PEKAO

  • Strategia Banku w obszarze „mobile”
  • PeoPay – płatności i bankowość mobilna w jednym
  • Biometria i inne usprawnienia – kierunki rozwoju

Bartosz Zborowski, Dyrektor Biura Innowacji i Rozwoju, BANK PEKAO

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

LUNCH

„Open banking – czy czeka nas rewolucja w płatnościach”

Andrzej Anterszlak, Loyalty Director, Ipsos

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Innowacyjne narzędzie bankowości społecznej
CASE STUDY: HAIZ

  • Jak Fintech może we współpracy z bankami odpowiadać na trendy społeczne.
  • Trendy społeczne w obszarze usług bankowych - co wydarzy się za chwilę i jak to przewidzieć
  • HAIZ - przykład innowacyjnego narzędzia, które pozwala tworzyć społeczności finansowe.
  • HAIZ - efektywny marketplace nowego rodzaju - jak połączyć wszystkie grupy interesu

Mariola Gromadzik, Członek Zarządu, HAIZ GO
Tomasz Bawełkiewicz, Współtwórca, HAIZ

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Płatności mobilne - czyli jak zwiększyć satysfakcję Klienta dzięki usłudze "Scan and Go"
CASE STUDY: CARREFOUR

Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych, CARREFOUR POLSKA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Digital jako narzędzie do upraszczania codziennych kontaktów Klienta z bankiem
CASE STUDY: PKO BANK POLSKI

Łukasz Kuc, Dyrektor Biura Projektów Mobilnych i Internetowych, PKO BANK POLSKI

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Podsumowanie dnia

Koniec Sesji Payments- zapraszamy na sesje Digital

Koktajl

Dzień II: 14 lutego 2018 r., środa

Rejestracja, poranna kawa i wspólne śniadanie

Inauguracja Forum i sesja networkingowa

Iwona Słończewska-Knap, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA
Moderator Forum: Krzysztof Kowalski, Executive Director & Digital Transformations Leader, DIGITAL SHIFT

PANEL DYSKUSYJNY: Efektywna współpraca z Fintechami i jej wpływ na rozwój bankowości i płatności mobilnych – rozwój akceleratorów

MODERATOR: Daniel Daszkiewicz, Head of FinTech, ALIOR BANK

UCZESTNICY DYSKUSJI:

  • Grzegorz Pawlicki, Dyrektor Biura Innowacji i Doświadczeń Klienta, PKO BP
  • Wojciech Chmielewski, Partner Zarządzający, mACCELERATOR (mBANK)
  • Mariusz Zabrocki, Dyrektor Zarządzający, IWOCA

PSD2 – Odnaleźć równowagę pomiędzy wygodą a bezpieczeństwem

Michał Antoniak, Digital Solutions Sales Manager, GEMALTO

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

PANEL DYSKUSYJNY: PSD2 – Powolny start czy jeszcze odliczanie?

  • Jak ostateczna wersja RTS dot. bezpiecznej komunikacji wpłynie na kształt API w bankach
  • Czy RTS rozstrzyga wszystkie wątpliwości czy otwiera nowe pola niepewności
  • Jak szybko banki staną się TPP
  • Czy Polish API stanie się standardem rynkowym w Polsce

MODERATOR: Paweł Widawski, Prezes, FINTECH POLAND, Członek Zarządu, EUROPEAN PAYMENTS COUNCIL
UCZESTNICY DYSKUSJI:

  • Dariusz Paczewski, Dyrektor Biura Innowacji Cyfrowych, BZ WBK
  • Maciej Kostro, Doradca Zarządu, Sekretarz Rady Bankowości Elektronicznej, ZWIĄZEK BANKÓW POLSKICH
  • Krzysztof Pycia, Dyrektor Departamentu Produktów Mobilnych i Tożsamości Cyfrowej, KIR
  • Mariusz Ożga, Dyrektor ds. Projektów FinTech, ALIOR BANK

Strong Customer Authentication & Open Banking Security Requirements under PSD2

Frederik Mennes, Senior Manager Market & Security Strategy, Vasco Data Security

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Dzień, w którym sztuczna inteligencja przejmie finanse i bankowość

Sebastian Starzyński, Prezes, Futurysta, ABR SESTA, TAKE TASK
Przemysław Szufel, PhD, Adiunkt, Zakład Wspomagania i Analizy Decyzji, SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA
Ernest Wagner, Architekt AI/RPA, Piewca Sztucznej Inteligencji

Przerwa na lunch i podział na sesje równoległe

SESJA DIGITAL BANKING

Moderator: Krzysztof Kowalski, Executive Director & Digital Transformations Leader, DIGITAL SHIFT

ZMIENIAJ SIĘ ALBO ZGIŃ

PANEL DYSKUSYJNY: Transformacja Digital w Banku – rozwój innowacji czy ewolucja modelu biznesowego całego banku

  • Kim właściwie jest cyfrowy Klient w bankowości i jakie są jego potrzeby w dobie globalnej cyfryzacji
  • Czy innowacje cyfrowe w kanałach dostępu, płatnościach czy produktach są nadal szczególnym wyróżnikiem banku w erze cyfrowej
  • Bank cyfrowy za 5 i 10 lat – jak podążać za oczekiwaniami Klientów w kolejnym dziesięcioleciu
  • FinTechy, aplikacje mobilne oraz implikacje wynikające z PSD2 – na czym opierać propozycję wartości w banku w czasach konkurencji cyfrowych modeli biznesowych

MODERATOR: Krzysztof Kowalski, Executive Director & Digital Transformations Leader, DIGITAL SHIFT

UCZESTNICY DYSKUSJI:

  • Marcin Kolago, Venture Developer, INNOGY INNOVATION HUB
  • Bartłomiej Nocoń, Dyrektor Zarządzający Departamentem Bankowości Elektronicznej, BANK PEKAO
  • Piotr Marciniak, Dyrektor Zarządzający BGŻ Optima oraz Działu Bankowości Internetowej, BGŻ BNP PARIBAS
  • Andrzej Dominiak, Dyrektor Departamentu Centrum Innowacji, ALIOR BANK
  • Marijke Koninckx, Product Marketing Manager, BPC Banking Technologies

Fueling Bank Transformation with Trusted Identities

Irma Vasiliauskite, Channel Sales Manager EMEA – East Europe, ENTRUST DATACARD

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Cognitive banking – czyli jak odpowiedzieć na potrzeby bankowania nowej generacji Klientów
CASE STUDY: ORANGE

Marcin Chruściel, Orange Finance Director, Authorized Member of the Board, ORANGE

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Nie mamy pojęcia jak stworzyć sztuczną inteligencję
CASE STUDY: mBANK

Jakub Janicki, Head of Customer Intelligence Division, mBank

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Zarządzanie cyfrową zmianą w banku - jak zaplanować proces, jak nim zarządzać, jak komunikować - czynniki sukcesu i obszary największego ryzyka
CASE STUDY: BGŻ BNP PARIBAS

Piotr Widacki, Managing Director - Head of Digital Transformation, BGŻ BNP PARIBAS

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Podsumowanie dnia

Zakończenie konferencji

SESJA PAYMENTS

Moderator: Łukasz Piechowiak, Redaktor naczelny, FINTEK.PL

ZADBAJ O BEZPIECZEŃSTWO KLIENTA

Zastosowanie biometrii w kanałach zdalnych
CASE STUDY: BZ WBK

  • Strategia Rozwoju Kanałów Zdalnych
  • Rozwiązania Biometryczne stosowane w Contact Center i Bankowości Elektronicznej
  • Efekty biznesowe

Tomasz Niewiedział, Dyrektor Obszaru Bankowości Multikanałowej, BZ WBK

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

How Challenger Banks are Shaping the Future of Finance

Andrius Biceika, Head of Country Managers, Revolut

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Aktualne trendy w atakach na użytkowników bankowości elektronicznej
CASE STUDY: ZAUFANA TRZECIA STRONA

Adam Haertle, Twórca Portalu i Redaktor, zaufanatrzeciastrona.pl

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Bezpieczna tożsamość - nowe metody logowania, autoryzacji i scoringu
CASE STUDY: T-MOBILE

Michał Krauze, Business Development Manager, T-MOBILE POLSKA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ TECHNOLOGII BLOCKCHAIN W USŁUGACH FINANSOWYCH

Bitcoin i Banki
CASE STUDY: INPAY

  • Czy potrzebujesz technologii blockchain
  • Czy i jak łączyć zdecentralizowane cyfrowaluty z bankowością
  • "Place your bets gentlemen" - scenariusze nadchodzących wydarzeń

Lech Wilczyński, Prezes, INPAY, Członek, CENTRUM TECHNOLOGII BLOCKCHAIN

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Tokenizacja – ziemia obiecana bankowości blockchainowej?
CASE STUDY: bitSecurities

  • Tokenizacja - sposób na pop produkt w zakresie sekurytyzacji produktów finansowych i realnych aktywów
  • Blockchain banking protocol narzędziem do oddzielenia „ziaren od plew” – problem nielicencjonowanych tokenów jako securities
  • Pogłębione testy Howeya i najnowsze interpretacje z rynku USA

Mariusz Sperczyński, Współzałożyciel, Dyrektor Zarządzający, bitSecurities

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Podsumowanie dnia

Zakończenie konferencji

Partnerzy Edycji 2018

PLATYNOWY PARTNER

ZŁOTY PARTNER

SREBRNY PARTNER

PARTNER

PATRON MEDIALNY

PRZESTRZEŃ BIZNESOWYCH MOŻLIWOŚCI

Pakiet 1

UCZESTNIK

  • Uczestnictwo jednej osoby z firmy
  • Przy zgłoszeniu większej ilości uczestników - oferujemy zniżki

Pakiet 2

STOISKO

  • stoisko 4m2
  • 1 osoba do obsługi stoiska
  • branding w materiałach konferencyjnych
  • 995 zł (+23%VAT) za każde dodatkowe zgłoszenie (dotyczy uczestników z firmy)

Pakiet 3

WARSZTATY

  • prowadzenie stolika eksperckiego
  • 1 moderator
  • branding w materiałach konferencyjnych
  • 995 zł (+23%VAT) za każde dodatkowe zgłoszenie (dotyczy uczestników z firmy)

Pakiet 4

PRELEKCJA

  • prowadzenie 20-minutowej prelekcji własnej lub z Klientem
  • 2 wejściówki dla przedstawicieli firmy
  • branding w materiałach konferencyjnych
  • 995 zł (+23%VAT) za każde dodatkowe zgłoszenie (dotyczy uczestników z firmy)

OFERTA INDYWIDUALNA

Stwórz własny pakiet łącząc wybrane opcje:

  • prowadzenie 20-minutowej prelekcji własnej lub z Klientem (2 przedstawicieli firmy)
  • stoisko 4m2 (1 lub 2 osoby do obsługi)
  • warsztaty eksperckie (1 lub 2 osoby do prowadzenia)
  • matchmaking (5 umawianych spotkań)
  • branding w materiałach konferencyjnych
  • branding na smyczach konferencyjnych
  • inserty
  • sponsor koktajlu/lunchu
  • loteria/konkurs dla Uczestników
  • zgłoszenia uczestników
  • 995 zł (+23%VAT) za każde dodatkowe zgłoszenie (dotyczy uczestników z firmy)
Szukasz czegoś innego? Szytego na miarę? Skontaktuj się z nami - przygotujemy pakiet dostosowany do Twoich celów biznesowych
ORGANIZATOR
European Conferences United (ECU)
ul. Ludwinowska 7/16, 30-331 Kraków
info@conferences-united.eu
www.conferences-united.eu
Blue Business Media Sp. z o.o. Oddział Kraków
ul. Berka Joselewicza 21c, 31-031 Kraków,
info@bluebusinessmedia.com,
www.bbm.pl

© 2018 European Conferences United (ECU)