UWAGA: Zmiana miejsca Forum. Nowa lokalizacja: Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre. Więcej informacji »

Program

Dzień 1, 19 lutego 2019 (wtorek)

Rejestracja, poranna kawa i wspólne śniadanie

Inauguracja Forum

ZMIENNE POTRZEBY KLIENTÓW – NOWE WYZWANIA DLA SEKTORA FINANSOWEGO

WYSTĄPIENIE KEYNOTE: Human in the center of the digital transformation

Przedstawiciel firmy Gartner

DYSKUSJA PANELOWA:
Banki czy FinTechy? Kto dziś inspiruje, kto podąża za trendami, a kto za potrzebami klienta?

  • Różnice w Customer Journey między Bankami i FinTechami
  • Czego Banki mogą uczyć się od FinTechów?
  • Czego FinTechy mogą uczyć się od dzisiejszych Banków?
  • Banki czy FinTechy jako miejsce pracy i rozwoju kariery?

Moderator:
Krzysztof Kowalski, Prezes Zarządu, Creamfinance

Uczestnicy dyskusji:
Michał Turalski, Dyrektor Zarządzający Obszarem Strategii i Marketingu Projektu, Horum Bank
Wojciech Rudzki, Member of the Board, Chief Product Officer, BANCOVO
Wojciech Chmielewski, Managing Partner & Founder, mACCELERATOR
Rafał Czernik, CEO, Partner, FINAI
Bartosz Łopiński, Prezes Zarządu, BILLENNIUM

case study OneSpan

Giovanni Carnovale, Regional Sales Manager Central Europe, OneSpan

DYSKUSJA PANELOWA:
PSD2 – największa szansa marketingowa w historii

Moderator:
Dariusz Paczewski, Head of Digital Innovations Office, Santander Bank Poland

Uczestnicy dyskusji:
Mariusz Ożga, Head of Business Proposition, Fintech Department, ALIOR BANK
Patryk Pietrzak, VP International Sales, KONTOMATIK
Adam Kępa, Vice-President, Head of Growth, ITMAGINATION
Paweł Widawski, Founder&CEO, FINTECH POLAND
mec. Sławomir Szepietowski, Partner Zarządzający, BIRD & BIRD

case study TBC
Jak konsument może porównywać innowacje bankowe, by wybrać najlepsze dla siebie?

Przerwa na lunch i podział na dwie sesje równoległe

SESJA DIGITAL BANKING

LUDZIE I WIZJA, DWA SKUTECZNE SKŁADNIKI SUKCESU

DYSKUSJA PANELOWA:
Szybko, dobrze i tanio, czyli rzecz o bolączkach podczas prowadzenia projektów w dużych organizacjach

  • Czy agile rozwiązuje jakiekolwiek problemy czy też tworzy jeszcze więcej nowych?
  • Jaki styl prowadzenia projektów jest najbardziej efektywny (model wodzowski vs inne)
  • Różnice kulturowe i wynikające z tego wyzwania podczas prowadzenia projektów
  • Ograniczenia dla collaborative work w dużych instytucjach
  • Czy lepiej jest dla biznesu pracować z własnymi departamentami egzekucyjnymi czy też lepiej realizować projekty na zewnątrz?

Moderator:
Bartłomiej Wyszyński, Członek Zarządu, Kontomatik

Uczestnicy dyskusji:
Łukasz Kuc, Dyrektor Biura Kanałów Cyfrowych, PKO BANK POLSKI
Andrii Glushchenko, Koordynator Agile Center, BGŻ BNP PARIBAS

case study CONTMAN

Albert Ziarko, Dyrektor Sprzedaży, CONTMAN

case study TBC
Rola przywództwa i kultury organizacyjnej w transformacji cyfrowej

case study Orange
Digital – dwa światy bankowości

  • Paradygmat funkcjonowania bankowości na „zakręcie”?
  • Klienci i ich potrzeby
  • Kierunki i trendy: co w trawie piszczy, czyli co TU i TAM się dzieje

Marcin Chruściel, Dyrektor Orange Finanse, Orange

case study Alior Bank
How the platform economy can be beneficial for Clients, Banks and FinTechs

  • FinTechs typically tackle only one part of client’ needs
  • FinTechs/Challenger banks are also partnering to serve clients in a more holistic ways
  • Platforms are a great way to integrate solutions from several players and add value to clients
  • Banks can take the lead building platforms and therefore building more value for clients and capturing more value for investors

Bruno Ferreira, Dyrektor Zarządzający Pionu Korporacyjnego, Alior Bank

case study BGŻ BNP Paribas
Wdrażanie Design Thinking – co zrobić, żeby duża, skomplikowana organizacja poczuła wartość podejścia skoncentrowanego na użytkownikach

Jakub Danecki, Koordynator Zespołu Badań i Projektowania, BGŻ BNP Paribas

Koktajl wieczorny i networking

SESJA PAYMENTS

KSZTAŁTOWANIE PRZYSZŁOŚCI PŁATNOŚCI

DYSKUSJA PANELOWA:
Jak fintechy zmieniają krajobraz płatności

case study MASTERCARD

Aleksander Naganowski, Dyrektor ds. Rozwoju Nowego Biznesu, Mastercard

case study Blik
Rosnąca powszechność BLIKA – czy stanie się dominującą formą płatności?

Dariusz Mazurkiewicz, CEO, Polski Standard Płatności Blik

case study Google Pay
Google Pay i jego wpływ na rozwój świata płatności

Jan Czapracki, CEE Payments Partnerships, GOOGLE PAY

case study Getin Noble Bank
Płatności mobilne

Marta Dałkiewicz, Dyrektor Wydziału Projektów Mobilnych i Internetowych, Getin Noble Bank

Koktajl wieczorny i networking

Dzień 2, 20 lutego 2019 (środa)

Rejestracja, poranna kawa i wspólne śniadanie

Otwarcie drugiego dnia Forum i powitanie uczestników

SESJA DIGITAL BANKING

OTWARTA BANKOWOŚĆ W PRAKTYCE – WYZWANIA I SPOSOBY NA PRZYSZŁOŚĆ

case study Fidor Bank
Czy Open Banking zmusza banki do ponownego rozwoju?

Antonis Gkekas, CRM & Dialogmarketing Manager, FIDOR BANK AG

case study GEMALTO
SMS OTP & PSD2: how to increase compliance, security and User Experience

  • PSD2 & SMS OTP: friends or foes?
  • SMS OTP: Dr Jekyll and Mr Hyde?
  • Recipes to protect investments while increasing compliance, security and User Experience

Philippe Regniers, Vice President Sales Central Europe, GEMALTO

case study TBC
Udostępnianie danych i otwarta bankowość

case study TBC
Open banking – etyczne i społeczne aspekty nowych usług

CYFROWE PODRÓŻE DLA CYFROWEGO CZŁOWIEKA

case study BANK MILLENNIUM
Customer Experience a Transformacja Cyfrowa – dlaczego klient powinien być w centrum projektowania rozwiązań technicznych

  • Głos użytkownika wyznacznikiem sukces projektu - Human Centric Design na przykładzie ubezpieczeń komunikacyjnych i turystycznych w Banku Millennium
  • Wpływ Human Centric Design na redukcję kosztów projektu
  • Budzenie potrzeb - projektowanie w oparciu o potrzeby użytkownika, jego emocje i realną sytuację, czyli jak przewyższyć oczekiwania klienta i zaproponować mu więcej, niż się spodziewa

Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej, Bank Millennium

case study TUiR WARTA
Chatbot i konsultant – idealny duet

  • Jakie są silne strony chatbotów, a jakie słabości – które wciąż wymagają wsparcia żywego konsultanta
  • Jak wygląda współpraca chatbota i konsultantów w ramach jednego contact center
  • Prezentacja zintegrowanego rozwiązania chatbota i live chat, dla obsługi klientów w kanale Messenger

Agnieszka Antol, Starszy Kierownik, Wydział Rozwoju i Utrzymania Systemów, TUiR WARTA
Maciej Maliszewski, Strateg Technologiczny, K2 DIGITAL TRANSFORMATION

case study ORANGE
Czy człowiek jest gotowy na kontakt z botem? Bo bo bot jest gotowy do współpracy

  • Czy boty są „już dojrzałe”?
  • Na co zwrócić uwagę przy ich „zatrudnianiu”
  • Dlaczego bot nie rozmawia
  • Czy i jak w tym pędzie odnajduje się klient
  • Czy rozmowa z „żywym człowiekiem” będzie luksusem?

Arkadiusz Cempura, Dyrektor Bankowości Codziennej, EURO BANK
Remigiusz Franek, Dyrektor Digitalizacji i Rozwoju Sztucznej Inteligencji, ORANGE

case study TBC
Era zautomatyzowanej obsługi klienta zasilanej sztuczną inteligencją

case study TBC
O roli technologii dla bankowości korporacyjnej

SESJA PAYMENTS

ZMIENNE POTRZEBY KLIENTÓW – NOWE WYZWANIA DLA SEKTORA FINANSOWEGO

case study ING BANK ŚLĄSKI
Pierwsza bankowa bramka płatnicza imoje i implementacja formuły zakupowej Twisto w Polsce

Rafał Zych, Dyrektor Centrum Agile – Innovation LAB, ING BANK ŚLĄSKI

case study Żabka
Płacenie nie jest interesujące - niech nie zabiera czasu klienta

  • Ile czasu klienci poświęcają na transakcję convenience
  • Best practice z zagranicy
  • Jak mógłby wyglądać proces płatności

Katarzyna Kazior, Dyrektor Tranformacji Cyfrowej, ŻABKA

case study Carrefour
Płatności mobilne – czyli jak zwiększyć satysfakcję Klienta dzięki usłudze „Scan and Go”

Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych, CARREFOUR

case study Allegro
Zmieniające się potrzeby klientów w aspekcie usług finansowych na Allegro

Maciej Biniek, Dyrektor Usług Finansowych, ALLEGRO

ZOSTAĆ ZAUFANYM PARTNEREM TWOJEGO KLIENTA

case study KIR
Cyfrowa tożsamość

  • Wyzwania dla potwierdzania tożsamości w Internecie
  • Rola i znaczenie banków
  • Usługa mojeID
  • Przyszłość cyfrowej tożsamości

Krzysztof Pycia, Dyrektor Departamentu Produktów Mobilnych i Tożsamości Cyfrowej, Krajowa Izba Rozliczeniowa

case study TBC
Jak walczyć z oszustwami?

case study TBC
Cyberbezpieczeństwo i nowa metoda uwierzytelniania

case study TBC
AI magiczną kulą do wykrywania oszustw

Przerwa na lunch

SESJA PLENARNA

NASTĘPNA FAZA CYFROWEJ REWOLUCJI W FINANSACH

DYSKUSJA PANELOWA: Jak innowacje blockchainowe zmienią branżę bankową?

Moderator
Mariusz Sperczynski, Founder, BITSECURITIES

Uczestnicy dyskusji:
Dr. Liudmila Sheremeteva, Managing Director, FSEE

DYSKUSJA PANELOWA:
Klucz do osiągnięcia globalnego sukcesu

Uczestnicy dyskusji:
Katarzyna Sosin, Head of Banking Product & Services, Billon
Karol Sadaj, Country Manager Poland, Revolut
Piotr Smolen, CEO & Co-Founder, Symmetrical
Krzysztof Blusz, Global Expansion Director, SYNERISE
Krzysztof Konopiński, Partner, MCI Capital

DYSKUSJA PANELOWA:
Jak AI zmieni branżę finansową w nadchodzących latach

Uczestnicy dyskusji:
Marcin Kotarba, Digitalization Director, DB AG
Marcin Król, Head of System Development and Robotics Division, ALIOR BANK
Jack Dąbrowski, Chief Artificial Intelligence Officer, SYNERISE
Remigiusz Franek, Dyrektor Digitalizacji i Rozwoju Sztucznej Inteligencji, ORANGE

WYSTĄPIENIE KEYNOTE TBC:
NEXT PHASE of the digital revolution

ORGANIZATOR
European Conferences United (ECU)
ul. Ludwinowska 7/16, 30-331 Kraków
info@conferences-united.eu
www.conferences-united.eu
Blue Business Media Sp. z o.o. Oddział Kraków
ul. Berka Joselewicza 21c, 31-031 Kraków,
info@bluebusinessmedia.com,
www.bbm.pl

© 2018 European Conferences United (ECU)