Program

Dzień I: 13 lutego 2018 r., wtorek

Rejestracja, poranna kawa i wspólne śniadanie

Inauguracja Forum i sesja networkingowa

Iwona Słończewska-Knap, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA
Moderator Forum: Krzysztof Kowalski, Executive Director & Digital Transformations Leader, DIGITAL SHIFT

How to innovate with a customer-centric mindset

  • Empowered customers are upending incumbent banks’ competitive advantage
  • Digital financial innovation is no longer an option, it's an imperative
  • Focus your innovation efforts on delivering value to your customers

Aurélie L’Hostis, Analyst, DIGITAL BUSINESS STRATEGY

DYSKUSJA PANELOWA:
Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań - pościg za konkurencją czy prawdziwymi potrzebami Klienta

MODERATOR:
Michał Macierzyński, Zastępca Dyrektora Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej, PKO BANK POLSKI

UCZESTNICY DYSKUSJI:
Tomasz Niewiedział, Dyrektor Obszaru Bankowości Multikanałowej, BZWBK
Katarzyna Siwek, Dyrektor Biura Analiz i Komunikacji, IDEA BANK
Priit Poldoja, Founder and Chairman, INBANK
Trung Nguyen, Dyrektor Departamentu Klienta Zamożnego i Produktów Oszczędnościowych i Inwestycyjnych, mBank
Tomasz Misiak, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej, BANK MILLENNIUM

Przerwa na kawę i podział na dwie sesje równoległe

SESJA DIGITAL BANKING

BĄDŹ CUSTOMER OBSESSED

On-Chat - A New World of Customer Experience
CASE STUDY: HDFC BANK

Nitin Chugh, Country Head - Digital Banking and Personal Liabilities Products, HDFC Bank

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Customer Experience Model
CASE STUDY: TEB

  • Voice of Customer Measurements (NPS and beyond)
  • Mapping Customer Journeys
  • New Service Design Through Design Thinking Approaches

Alper Eksioglu, Customer Experience Manager, TEB Turkey

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na lunch i networking

Skuteczna komunikacja za pośrednictwem kanałów mobilnych i internetowych, – w jaki sposób podnieść satysfakcję Klienta i zyskać jego lojalność
CASE STUDY: ING BANK ŚLĄSKI

  • Komunikacja to wszystkie interakcje – spójność
  • Proaktywność komunikacji i jej spersonalizowanie
  • Natychmiastowość działania w komunikacji

Szymon Mitoraj, Dyrektor Bankowości Mobilnej i Internetowej, ING BANK ŚLĄSKI

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Wartość dodana w tradycyjnych usługach finansowych. Czym się wyróżnić by zachwycić i utrzymać Klienta

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

How to keep it simple for the Client
CASE STUDY: INBANK

  • New technologies and digitalization allow banks to move outside traditional channels and processes
  • Proliferation of new technologies and market entrants has added to confusion for banks and clients alike
  • The key success factor is a clear business model and improvement in business processes rather than throwing money at fancy technologies
  • Banking outside banks

Priit Poldoja, Founder and Chairman, INBANK

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę i networking

WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ KAPITAŁU CYFROWEGO

Cognitive banking – czyli jak odpowiedzieć na potrzeby bankowania nowej generacji Klientów
CASE STUDY: ORANGE

Marcin Chruściel, Orange Finance Director, Authorized Member of the Board, ORANGE

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Nie mamy pojęcia jak stworzyć sztuczną inteligencję
CASE STUDY: mBANK

Jakub Janicki, Head of Customer Intelligence Division, mBank

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

SESJE WARSZTATOWE

Interaktywne spotkania w kameralnych grupach i które dają Państwu możliwość swobodnej komunikacji, dyskusji i burzy mózgów w gronie doświadczonych Praktyków. Celem sesji jest wypracowanie odpowiedzi na pytania w najbardziej interesujących Państwa obszarach.

WŚRÓD PLANOWANYCH TEMATÓW:

  1. Polskie regulacje versus europejskie - czy można zatrzymać cyfrową transformację
  2. Nowe modele współpracy, strategiczne partnerstwa i perspektywy rozwoju branży – co nas czeka i co można zrobić, aby odnieść rynkowy sukces
  3. Open Banking – przesuwanie się granic tradycyjnej bankowości, zmiana modeli biznesowych banków
  4. Jak i z kim współpracować w obszarze Big Data?
  5. Banki, jako miejsce pracy poszukiwane i preferowane przez pokolenie Millennialsów

SESJA PAYMENTS

DOSTARCZ INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA

Wystąpienie MASTERCARD

Temat i Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Nowa bankowość mobilna
CASE STUDY: BANK PEKAO

  • Strategia Banku w obszarze „mobile”
  • PeoPay – płatności i bankowość mobilna w jednym
  • Biometria i inne usprawnienia – kierunki rozwoju

Bartosz Zborowski, Dyrektor Biura Innowacji i Rozwoju, BANK PEKAO

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na lunch i networking

Innowacyjne narzędzie bankowości społecznej
CASE STUDY: HAIZ

  • Jak Fintech może we współpracy z bankami odpowiadać na trendy społeczne.
  • Trendy społeczne w obszarze usług bankowych - co wydarzy się za chwilę i jak to przewidzieć
  • HAIZ - przykład innowacyjnego narzędzia, które pozwala tworzyć społeczności finansowe.
  • HAIZ - efektywny marketplace nowego rodzaju - jak połączyć wszystkie grupy interesu

Mariola Gromadzik, Członek Zarządu, HAIZ GO

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Płatności mobilne - czyli jak zwiększyć satysfakcję Klienta dzięki usłudze "Scan and Go"
CASE STUDY: CARREFOUR

Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych, CARREFOUR POLSKA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Digital jako narzędzie do upraszczania codziennych kontaktów Klienta z bankiem
CASE STUDY: PKO BANK POLSKI

Łukasz Kuc, Dyrektor Biura Projektów Mobilnych i Internetowych, PKO BANK POLSKI

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę i networking

Innowacje i wartość dodana w płatnościach

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Zintegrowane płatności, czyli jak uzyskać satysfakcję Klienta i zwiększyć konwersję – personalizacja procesu

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

SESJE WARSZTATOWE

Interaktywne spotkania w kameralnych grupach i które dają Państwu możliwość swobodnej komunikacji, dyskusji i burzy mózgów w gronie doświadczonych Praktyków. Celem sesji jest wypracowanie odpowiedzi na pytania w najbardziej interesujących Państwa obszarach.

WŚRÓD PLANOWANYCH TEMATÓW:

  1. Polskie regulacje versus europejskie - czy można zatrzymać cyfrową transformację
  2. Potencjał biometrii w autentykacji Klienta cyfrowego
  3. Nowe modele współpracy, strategiczne partnerstwa i perspektywy rozwoju branży – co nas czeka i co można zrobić, aby odnieść rynkowy sukces
  4. Wyzwania stawianie systemom płatności przez przedsiębiorców działających globalnie
  5. Sztuczna inteligencja w systemach bezpieczeństwa i współdzielenia danych rozproszonych
17:15 Koktajl wieczorny i networking

Dzień II: 14 lutego 2018 r., środa

Rejestracja, poranna kawa i wspólne śniadanie

Inauguracja Forum i sesja networkingowa

Iwona Słończewska-Knap, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA
Moderator Forum: Krzysztof Kowalski, Executive Director & Digital Transformations Leader, DIGITAL SHIFT

PANEL DYSKUSYJNY: Efektywna współpraca z Fintechami i jej wpływ na rozwój bankowości i płatności mobilnych – rozwój akceleratorów

UCZESTNICY DYSKUSJI:

  • Grzegorz Pawlicki, Dyrektor Biura Innowacji i Doświadczeń Klienta, PKO BP
  • Wojciech Chmielewski, Partner Zarządzający, mACCELERATOR (mBANK)
  • Bruno Ferreira, Dyrektor Zarządzający, ALIOR BANK
  • Mariusz Zabrocki, Dyrektor Zarządzający, IWOCA

PANEL DYSKUSYJNY: PSD2 – Powolny start czy jeszcze odliczanie?

UCZESTNICY DYSKUSJI:

  • Jak ostateczna wersja RTS dot. bezpiecznej komunikacji wpłynie na kształt API w bankach
  • Czy RTS rozstrzyga wszystkie wątpliwości czy otwiera nowe pola niepewności
  • Jak szybko banki staną się TPP
  • Czy Polish API stanie się standardem rynkowym w Polsce

MODERATOR: Paweł Widawski, Prezes, FINTECH POLAND, Członek Zarządu, EUROPEAN PAYMENTS COUNCIL
UCZESTNICY DYSKUSJI:

  • Dariusz Paczewski, Dyrektor Biura Innowacji Cyfrowych, BZ WBK
  • Maciej Kostro, Doradca Zarządu, Sekretarz Rady Bankowości Elektronicznej, ZWIĄZEK BANKÓW POLSKICH
  • Krzysztof Pycia, Dyrektor Departamentu Produktów Mobilnych i Tożsamości Cyfrowej, KIR
  • Mariusz Ożga, Dyrektor ds. Projektów FinTech, ALIOR BANK

Ekspansja rozwiązań polskiego rynku finansowego na rynek międzynarodowy

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Dzień, w którym sztuczna inteligencja przejmie finanse i bankowość

Sebastian Starzyński, Prezes, Futurysta, ABR SESTA, TAKE TASK
Przemysław Szufel, PhD, Adiunkt, Zakład Wspomagania i Analizy Decyzji, SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA

Przerwa na kawę i podział na dwie sesje równoległe

SESJA DIGITAL BANKING

ZMIENIAJ SIĘ ALBO ZGIŃ

PANEL DYSKUSYJNY: Transformacja Digital w Banku – rozwój innowacji czy ewolucja modelu biznesowego całego banku

  • Kim właściwie jest cyfrowy Klient w bankowości i jakie są jego potrzeby w dobie globalnej cyfryzacji
  • Czy innowacje cyfrowe w kanałach dostępu, płatnościach czy produktach są nadal szczególnym wyróżnikiem banku w erze cyfrowej
  • Bank cyfrowy za 5 i 10 lat – jak podążać za oczekiwaniami Klientów w kolejnym dziesięcioleciu
  • FinTechy, aplikacje mobilne oraz implikacje wynikające z PSD2 – na czym opierać propozycję wartości w banku w czasach konkurencji cyfrowych modeli biznesowych

MODERATOR: Krzysztof Kowalski, Executive Director & Digital Transformations Leader, DIGITAL SHIFT

UCZESTNICY DYSKUSJI:

  • Marcin Kolago, Venture Developer, INNOGY INNOVATION HUB
  • Bartłomiej Nocoń, Dyrektor Zarządzający Departamentem Bankowości Elektronicznej, BANK PEKAO
  • Piotr Marciniak, Dyrektor Zarządzający BGŻ Optima oraz Działu Bankowości Internetowej, BGŻ BNP PARIBAS
  • Andrzej Dominiak, Dyrektor Departamentu Centrum Innowacji, ALIOR BANK

Przerwa na lunch i networking

Jak przeprowadzić udaną transformację z bankowości 2.0 do 3.0? Scatter design vs user centric design

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Jak przejść przez Morze Czerwone: korporacja w obliczu współczesnych trendów
CASE STUDY: INNOGY

  • Jak zmieniają się rynki energii w ostatnich latach
  • Jak INNOGY reaguje na te zmiany
  • Co mogliśmy zrobić lepiej

Marcin Kolago, Venture Developer, INNOGY INNOVATION HUB

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Zarządzanie cyfrową zmianą w banku - jak zaplanować proces, jak nim zarządzać, jak komunikować - czynniki sukcesu i obszary największego ryzyka
CASE STUDY: BGŻ BNP PARIBAS

Piotr Marciniak, Dyrektor Zarządzający BGŻ Optima oraz Działu Bankowości Internetowej, BGŻ BNP PARIBAS

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

SESJA PAYMENTS

ZADBAJ O BEZPIECZEŃSTWO KLIENTA

Zastosowanie biometrii w kanałach zdalnych
CASE STUDY: BZ WBK

  • Strategia Rozwoju Kanałów Zdalnych
  • Rozwiązania Biometryczne stosowane w Contact Center i Bankowości Elektronicznej
  • Efekty biznesowe

Tomasz Niewiedział, Dyrektor Obszaru Bankowości Multikanałowej, BZ WBK

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Aktualne trendy w atakach na użytkowników bankowości elektronicznej
CASE STUDY: ZAUFANA TRZECIA STRONA

Adam Haertle, Twórca Portalu i Redaktor, zaufanatrzeciastrona.pl

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na lunch i networking

Bezpieczna tożsamość - nowe metody logowania, autoryzacji i scoringu
CASE STUDY: T-MOBILE

Michał Krauze, Business Development Manager, T-MOBILE POLSKA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ TECHNOLOGII BLOCKCHAIN W USŁUGACH FINANSOWYCH

Bitcoin i Banki
CASE STUDY: INPAY

  • Czy potrzebujesz technologii blockchain
  • Czy i jak łączyć zdecentralizowane cyfrowaluty z bankowością
  • "Place your bets gentlemen" - scenariusze nadchodzących wydarzeń

Lech Wilczyński, Prezes, INPAY, Członek, CENTRUM TECHNOLOGII BLOCKCHAIN

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Tokenizacja – ziemia obiecana bankowości blockchainowej?
CASE STUDY: BITMARKET

  • Tokenizacja - sposób na pop produkt w zakresie sekurytyzacji produktów finansowych i realnych aktywów
  • Blockchain banking protocol narzędziem do oddzielenia „ziaren od plew” – problem nielicencjonowanych tokenów jako securities
  • Pogłębione testy Howeya i najnowsze interpretacje z rynku USA

Mariusz Sperczyński, Współzałożyciel, Dyrektor Zarządzający, BITMARKET

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Podsumowanie Forum
Zapraszamy Uczestników do podzielenia sie swoimi przemyśleniami

Zakończenie Forum

Biuro Kraków:
Blue Business Media Sp. z o.o.,
Kraków 31-031, ul. Berka Joselewicza 21c
tel: +48 12 350 54 06
Biuro Warszawa:
Blue Business Media Sp. z o.o. ,
Warszawa (01-222), ul. Prądzyńskiego 12/14

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

© 2018 Blue Business Media